Juli 2018

Materialforvalter:           Silje Stangnes
Ungdomsrepr:              Silje Synnøve Aarstrand Haugen
Varamedlem:              Anja Aalvik

Robert Lande gikk inn i styret som styremedlem for Arne Storvig som trakk seg fra sitt verv pga sykdom.

Lag og aktivitet.

IL Tjalg har hatt følgende lag i sesongen 2008:

7-er damelag, serie og kretsmester, trener Sigbjørn Thomassen

7-er damelag, nr. 5 i serien, trener Sigbjørn Thomassen

11-er jenter 1. div. seriemester og ble nr. 2 som kretsmester, trener Sigbjørn Thomassen

11-er smågutter 1. div, trenere Tom Morten Einvik, Gisle Tøgersen, Ketil Ingebrigtsen, Atle Sommervik, Per Egil Nilsen

7-er lag smågutter, trenere Tom Morten Einvik, Gisle Tøgersen, Ketil Ingebrigtsen, Atle Sommervik, Per Egil Nilsen

7-er lag småjenter, trener Eirik Kristiansen og Maya Haugen

Vi har stilt lag både lillegutt eldste og yngste og lillejenteserie med flere lag.

I miniserie har vi vært godt representert i alle årsklasser.

IL Tjalg har hatt lag med på alle de lokale cupene, samt Stamnescup i Sandnessjøen, Namsos Cup i Namsos.

Vi har ca. 170 aktive spillere med treninger, kamper og turneringer. Treninger har foregått på kunstgressbanen, mobanen, innendørs i idrettshallen (7 timer) og på samfunnshuset (2 timer).

Klubbhus og Mobanen.

Det er ikke foretatt noen vesentlig arbeid med mobanen og klubbhuset i året som er gått.

Trenere

Trenere denne sesongen har vært:

Sigbjørn Thomasssen, Siw Anita Myhre og Maria Valan, Eirik Kristiansen, Maya Haugen, Tom Morten Einvik, Gisle Tøgersen, Ketil Ingebrigtsen, Atle Sommervik, Per Egil Nilsen, Stig Pedersen, Frode Pedersen, Geir Hofstad, Hege Kåvik, Ingvill Nilsen, Yngve Herigstad, Alf Bjarne Dalheim, Sven Gunnar Halsen, Magne Korsgaten, Roger Haugen, Stian Sandvik, Tore Tveråmo, Olav Skogmo, Olav Idar Laukvik, Martin Moe, Monica Ditlefsen

Dommere

Dommersituasjonen kan vel ikke betegnes som tilfredsstillende. De dommere som har fått utdanning tidligere har vært lite benyttet. Det er ikke gjennomført dommerutdanning.

Utstyr

Det ble delt ut nye spilledrakter til alle spillere, samt shorts og strømper. Det ble en liten egenandel på shorts og strømper. Alle trenere og styret fikk utdelt gensere.

Tjalgcupen

Tjalgcupen ble delt over to dager og ble arrangert 20. og 21. september. Med smågutte/jente på lørdag og lillegutt/jente og miniputter på søndag.

Det ble i år også delt ut premier midt i turneringsdagen når alle var samlet. Tjalg kjørte som tidligere ”fruktprofil” på cupen.

Økonomien i laget

På inntektssiden er det Tjalgcupen og treningsavgiften som står for de største bidragene, mens transportutgiftene trekker mest ut. Rema 1000 og Helgeland Sparebank er hovedsponsorer. Det har også vært brukt mye penger på drakter i år, samt påmelding til cuper er også en stor utgiftspost.

Avslutning

Styret vil takke alle som har bidratt til å skape fotballaktivitet for barn og ungdom i IL Tjalg fotball i 2008.

15. februar 2009

For styret